Ogłoszenie

Zarejestruj/Zaloguj się aby zobaczyć całą zawartość forum.

#1 2009-12-22 12:15:50

 Deeejaaay Playboy

Administrator

7101049
Skąd: Płock
Zarejestrowany: 2009-12-21
Posty: 1002
Punktów :   
WWW

REGULAMIN FORUM

1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:
         1. upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
         2. upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat - zobacz przyklejone topiki i ogłoszenia w dziale, skorzystaj z opcji szukaj,
         3. w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
         4. w treści wiadomości pisz na temat, krótko i treściwie, podaj charakterystyczne elementy jakie mogą pomóc w rozwiązaniu problemu (np. numery wersji programów, model sprzętu komputerowego, opisz co próbowałeś już zrobić aby rozwiązać problem).


   2. Podczas odpowiadania na istniejący wątek, stosuj się do poniższych zasad:
         1. odpowiadaj na temat, nie spamuj czyli nie pisz bezsensownych postów,
         2. staraj się wnieść swoje zdanie do tematu,
         3. nie umieszczaj niepotrzebnych grafik, adresów,
         4. używaj znaków interpunkcyjnych i staraj się zaczynać zdanie z wielkiej litery - nie używaj zbyt wielu znaków interpunkcyjnych / emotikonek w jednym temacie/odpowiedzi,
         5. nie cytuj tematu/odpowiedzi kolegów w nie skończoność.


   3. Twój podpis/sygnaturka musi spełniać następujące kryteria:
         1. nie może być dłuższy niż 120 znaków,
         2. tekst umieszczany w sygnaturce, nie powinien przekraczać 5 linijek,
         3. umieszczone grafiki i mogą mieć łącznie maksymalne wymiary 300x70 pikseli,
         4. grafiki nie powinny łącznie przekroczyć wielkości 30KB,
         5. zakazane jest umieszczanie w sygnaturze treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych, zarówno w tekście jak i grafice czy linkach.


   4. Ogólne zasady pisania na boardzie:
         1. nie wolno używać słów obraźliwych, ani publikować treści rasistowskich, szanuj także innych użytkowników, czyli nie zaczynaj konfliktów,
         2. grafiki wrzucaj na http://imageshack.us/ (i tym podobne strony) i podawaj adres tutaj (np z miniaturką), nie wsadzaj obrazków bezpośrednio do postu - niektórzy maja modemy albo łącza o niskiej przepustowości i wola nie czekać 10 minut na wyświetlenie strony,
         3. pliki zamiast słać na mail wrzucaj na strony do hostowania plików http://www.sendspace.pl/ http://www.yourfilehost.com/ http://www.plikojad.pl/ itp.
         4. pisanie cały czas dużymi literami jest zabronione,
         5. spamowanie na boardzie jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany,
         6. zabrania się umieszczania adresów do stron komercyjnych, oraz stron internetowych nie należących do PPSGGK "LAAG" bez wcześniejszego uzgodnienia tego z administratorem boarda,
         7. zabrania się umieszczania reklam, konkursów i innych ogłoszeń bez zgody administracji boarda,
         8. przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są,
         9. umieszczanie na boardzie adresów do nielegalnego oprogramowania jest zabronione,
        10. handel na boardzie (również wymienny), nie będzie tolerowany - tu dyskutujemy, a nie zamieszczamy ogłoszenia,
        11. pytanie o cracki, seriale, itp, jak i podawanie linków do tych oraz stron z takimi linkami jest zabronione,
        12. Zabrania się wspierania pirackiej wersji Non-Steam:
            - podawania linków do tej wersji
            - podawania adresów pirackich serwerów
            - zapytań o problemy z tą wersją
            - zgłaszanie cheaterów i wklejanie dem z tej wersji
            - podawania linków do stron/for na których rozmawia się o tej wersji,
        13. tematy związane z łamaniem prawa polskiego kończą się banem,
        14. zakazane jest umieszczanie treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych, zarówno w tekście jak i grafice czy linkach,
        15. nieprzestrzeganie prawa autorskiego jest zabronione:
            - wykorzystanie cudzych materiałów bez zgody
            - łamanie umów licencyjnych
            - wklejanie poradników z innych for bez podania źródła,
        16. na boardzie nie rozwiązujemy prac domowych, od tego są inne fora i tam proszę się kierować w takich sprawach,
        17. odpowiadanie w taki sposób, że szkodzi to osobie szukającej pomocy kończy się banem,
        18. większość działów posiada dodatkowe Zasady, które są rozszerzeniem tego regulaminu i muszą być przestrzegane.


   5. Ostrzeżenia/kary/bany
         1. użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana,
         2. za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem,
         3. tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat i krótkich bezsensownych i nic nie wnoszących do tematu postów, "chatowanie" może być ukarane banem,
         4. osoby złapane na cheatowaniu, lub przyznające się do tego publicznie, mogą być banowane wedle woli administratora,
         5. przeważnie nie banujemy za treści przesłane w wiadomościach prywatnych (wiadomość bezpośrednio do innego użytkownika, niewidoczna publicznie).


   6. Moderatorzy/administratorzy
         1. obsługa boarda może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę,
         2. możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi boarda",
         3. kary dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi boarda".


   7. Konta i prawa, rejestracja
         1. aktywacja kont trwa do 48 godzin,
         2. w przypadku nie otrzymania maila potwierdzającego odczekaj jeszcze parę dni albo spróbuj ponownie,
         3. nie zmieniamy nicków na boardzie,
         4. nie zmieniamy adresów mail w kontach (...bo zapomniałem hasła albo ukradli mi konto),
         5. obsługa boarda wybiera kto będzie moderatorem, nie przyjmujemy ochotników.


   8. Inne
         1. obsługa boarda nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści,
         2. regulamin może się zmieniać w trakcie działania boarda,
         3. nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania,
         4. regulamin dotyczy wszystkich bez wyjątku - moderatorów też (z wyłączeniem punktu o niezmienności loginu).

Offline

 
NASZ TAG JAKI UŻYWANY JEST W GRZE TO K.m# NICK

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumrp.pun.pl www.thoriaots.pun.pl www.bakuganyelblaga.pun.pl www.forum-sebn.pun.pl www.otaku-koszalin.pun.pl